In Honduras. De vliegt voorbij. - Reisverslag uit Copán, Honduras van Ilona, Jeroen & Philou - WaarBenJij.nu In Honduras. De vliegt voorbij. - Reisverslag uit Copán, Honduras van Ilona, Jeroen & Philou - WaarBenJij.nu

In Honduras. De vliegt voorbij.

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona, Jeroen & Philou

28 Maart 2008 | Honduras, Copán

Hoi Hoi,

Inmiddels zitten we in Honduras. Vannacht vertrokken uit Antigua. Helaas zit ik nu alleen te typen want mijn Joentje is een beetje ziekjes. :-(
Kan gebeuren.. De vulkaan beklimmen was een unieke ervaring. Echt heel bizar om zo dicht bij het lava te staan. En het was behoorlijk warm kan ik jullie vertellen. De tocht erna toe was in het begin wel even zwaar maar als je eenmaal loopt is het prima te doen. Wat betreft de foto´s, we hebben er al heel wat gemaakt. Helaas nog geen tijd of beschikbaarheid gehad om ze op de site te plaatsen. Hopelijk zo snel mogelijk want ze geven een goede indruk van wat we allemaal meemaken. Hier in Honduras valt me gelijk op dat ze op de daken van de huizen dakpannen hebben, iets wat ze in Guatemala niet hebben. Wat je hier wel overal ziet in Midden-Amerika zijn de tuc tuc ´s. Ik dacht dat die alleen maar in Azie gebruikt worden.

Trouwens, wij willen iedereen tot nu toe bedanken voor het lezen van onze berichtjes en de vele reacties hierop. Hopelijk zijn jullie ons nog niet zat want we hebben nog een paar weken te gaan. He Niels en Marian, kijk eens even op ons dakterras of de buurtje onze plantjes goed verzorgen? haha.
He Carola, leuk om van jou te horen dat je mij een beetje mist. Eerlijk gezegd mis ik het werk niet maar jullie als collega´s wel een beetje. Doe de groeten daar aan iedereen. We zullen voorzichtig zijn met het duiken.
Hoi Zus, ik heb een hele leuke foto voor je. Zal hem zo snel mogelijk op de site zetten. Past helemaal bij jou. Groetjes aan Rene.

dikke knuffel van Ilona

• 29 Maart 2008 - 07:51

Mark, Elize En Nova:

hee reizigers,
    eindelijk weer en beetje tijd om bij te lezen.......en te reagereb. Klinkt echt super gaaf allemaal. Ik vind vooral de foto's van Celestun erg gaaf......super gave natuur......beetje mystiek.
    Veel plezier daar, geniet van elkaar en van de vele indrukken. We horen alles graag van jullie.

Bedankt voor jullie felicitaties!

groeten,

Mark, Elize en Nova

• 29 Maart 2008 - 11:04

NOVA:

hee attente reizigers,
    ik ken jullie nog niet, maar papa en mama zeggen dat jullie erg leuk zijn en ook erg attent. De papa van Jeroen kwam zelfs een kado langsbrengen en een kaart die hij had opgehaald in zuid-Amerika. Jullie doen wel heel veel moeite voor mij, zelfs al hebben jullie mij nog niet gezien.
    Papa en mama vonden het ook super leuk, zelfs voor een meisje (haha). Dit grapje snap ik zelf nog niet, later misschien wel.

tot binnenkort,

NOVA

ps. een eigen e-mail adres heb ik nog niet.

• 29 Maart 2008 - 11:18

Niki:

Heerlijk om jullie berichtjes te lezen, altijd een goed excuus om even weg te dromen. Blijf dus genieten van de komende weken, dan doen wij dat via jullie berichtjes :-)
    Veel beterschap Jentje!!! Ik heb gehoord dat de sinaasappels in Honduras bordevol vitamintjes zitten...
    x

• 29 Maart 2008 - 15:05

Cynthia:

Hoi Jeroen en Ilona,
    nou de vlaggetjes van de landen vliegen voorbij op deze site. Wat en indrukken en ervaringen allemaal! Veel plezier en natuurlijk veel beterschap voor Jeroen!

groetjes Cynthia

• 29 Maart 2008 - 17:36

Meldy En Thijs:

Natuurlijk verzorgen wij jullie plantjes goed!! hahah!! Over de plantjes buiten hoeven jullie je in ieder geval geen zorgen te maken want het regent al 2 weken, met sneeuw en hagel...echt slecht weer, maar goed voor de plantjes!!
    Binnen doen ze het ook super goed...ze krijgen ook veel liefde van ons haha!!
    Leuk om te horen wat jullie allemaal meemaken daar, klinkt echt super!!!
    De tijd gaat trouwens super snel...voor jullie moet dat al helemaal zo voelen, geniet er maar lekker van! We hopen dat jeroen snel weer beter is want als hij terug is moet hij SML weer ondersteunen!!
    Groetjes, mel en thijs x

• 29 Maart 2008 - 19:11

Ilona:

NIEUWE FOTO´S

• 29 Maart 2008 - 22:49

Carola:

Hej, mooie foto's, erg herkenbaar,ik kan wel zien dat jullie met volle teugen genieten. Ben benieuwd hoe jullie Costa Rica en Panama ervaren. Ik weet niet waar Jeroen last van heeft, maar als t zijn darmen zijn dan adviseer ik hem, en jou, om s'ochtend lauwe cola te drinken en een banaan s'ochtends te nemen en een crapefruit te eten, dat heeft ons mee vaak gered van ziektes. Ben ervan overtuigd dat jullie nog een paar mooie weken tegemoet gaan, geniet er met volle teugen van. Niemand kan jullie dit afpakken, en bovenal hebben jullie dit verdiend.Groetjes en een knuffel van Carola

• 31 Maart 2008 - 08:58

Anne:

het heeft even geduurd maar alsnog jullie dagboek opgesnord. Zojuist gelezen dat de auto goed bevallen was en veel herkenning bij de verhalen uit Mexico. Krijg nu wel spijt dat ik niet de reis erachteraan heb geplakt die jullie nu doen, indrukwekkende verhalen en foto's! Veel plezier verder nog!

Groeten uit Brabant

Anne

• 31 Maart 2008 - 10:15

Annie En Rene:

Hee lieverds,

Oh Joentje ziek? Snel beter worden hoor!!! Helpt dit chocopasta niet? hahah. Beterschap!!
    Ben erg benieuwd naar de foto :-)
    We mailen nog wel ff prive!!
    Ik ga nu ff foto's bekijken..
    Vanuit Meppelcity de groetjes van Rene en Anneke
    (love and hug :-)

• 01 April 2008 - 14:16

Armand & Reina:

Ha Vakantiegangers!

Leuk jullie verhalen te lezen en alvast een aantal foto's te bekijken.
    Heeeeel veel plezier nog en we plannen wel weer ff een date als jullie weer in NL zijn om alle foto's te bekijken.
    Wij gaan deze zomer "bagpacken" in Maleisie en Indonesie; ook al super veel zin in, maar eerst nog ff afstuderen ;-)

Nou, have fun daar!

Liefs, Reina

Ps; is Jeroen weer helemaal beter?

• 02 April 2008 - 16:45

Carola:

Hej, ik hoop dat Jeroen zich weer beter voelt, ik moet wel zeggen dat het allemaal geweldig is. Mooie foto's trouwens. Vulkaan en het duiken overleefd, gelukkig. Ook erg leuk om het op deze manier te kunnen volgen.(volgens mij heb ik dat al gezegd) Ben ontzettend benieuwd hoe jullie Costa Rica en Panama gaan ervaren. Wij vonden dat geweldig, maar jullie beleven veeeeel meer. Go fore it.Groetjes Carola

ps: in het natte kikkerlandje wil je nu ook niet zijn, het is hier bach